aku tau aku tak rajin nak menulis... namun aku cuba gak nak menulis... tu la.. berangan nak ada blog konon. apa yang patut aku letak dalam blog aku ni yek... bagi can aku pikir la dulu yek... kena pikir lama ni.. heheh..
21 Syawal 1429H... aku lahir ke alam blog. Teringin, teruja dan bernafsu untuk mula menulis. Hangat najis ayam... mungkin... mungkin tidak. we look and see in the near future... insyaAllah.